کار با برنامه Productivity Challenge Timer

Productivity Challenge Timer

اشتراک وفاداری (ماهی یک چایی)

می‌توانید از محتویات این باکس بگذرید و یک‌راست به سراغ نوشته اصلی بروید. قبل از خرید اشتراک وفاداری، مزایای آن را از طریق این پیوند مشاهده کنید. لطفا تنها بعد از خواندن «مزایای خرید اشتراک» اقدام به خرید کنید.

پیشتر در خصوص تکنیک پومودورو صحبت کرده بودم. یکی از برنامه‌های خوب و کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی که به منظور اجرایی کردن این تکنیک توسعه داده شده Productivity Challenge Timer است. این برنامه ظاهر بسیار ساده و البته خوش‌تراشی دارد. کار با این برنامه بسیار راحت است و شما را سر در گم نخواهد کرد. با این حال یک ویدیوی آموزشی را آماده کرده‌ام تا توضیح کوتاهی در خصوص نحوه‌ی عملکرد آن به شما عزیزان بدهم. می‌توانید ویدیو را از طریق یوتیوب مشاهده کنید. اگر دسترسی به یوتیوب ندارید می‌توانید به این پست از کانال تلگرام ایلولا مراجعه کنید. امیدوارم که چیزی را از قلم نینداخته باشم. پس بدون روده‌درازی نوشتاری، به سراغ روده‌دارزی صوتی/تصویری می‌رویم:

از یوتیوب:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=KxIUUxlaq5Y&w=560&h=315]

اگر برای دانلود برنامه از گوگل‌پلی با مشکل مواجه شدید، از طریق لینک زیر برنامه را دریافت و نصب کنید. لینک از سایت apkpure است و فکر می‌کنم یکی از مطمئن‌ترین منبع‌ها در نبود گوگل‌پلی برای دانلود برنامه‌ها به حساب می‌آید.
لینک دانلود Productivity Challenge Timer

اولین نفری باشید که نظر می‌گذارد

پاسخ دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد