اضافه شدن خبرنامه به سایت

اشتراک وفاداری (ماهی یک چایی)

می‌توانید از محتویات این باکس بگذرید و یک‌راست به سراغ نوشته اصلی بروید. قبل از خرید اشتراک وفاداری، مزایای آن را از طریق این پیوند مشاهده کنید. لطفا تنها بعد از خواندن «مزایای خرید اشتراک» اقدام به خرید کنید.

بعد از به روز رسانی قالب ایلولا امکان اشتراک در خبرنامه هم برداشته شد. به هر حال به‌روز رسانی سایت با گرفتاری‌های روزمره زیاد جور در نمیاد. امروز فرصت شد تا این امکان را مجددا به ایلولا اضافه کنیم. می‌توانید همین الان از طریق باکس زیر عضو خبرنامه ایلولا شوید:

[email-subscribers namefield=”YES” desc=”” group=”Public”]

می‌توانید هر موقع که خواستید از طریق نوار کنار سایت که در صفحه‌های کوچکتر موبایل و تبلت به پایین صفحه و زیر دیدگاه‌ها منتقل می‌شود، بروید و آدرس ایمیل‌تون رو برای دریافت خبرنامه وارد کنید.

ایمیل شما برای همیشه پیش ما امن باقی خواهد ماند. ما آدرس شما را با هیچ کسی شریک نمی‌شویم. در ضمن داخل هر ایمیل یک لینک برای غیرفعال‌سازی اشتراک و حذف همیشگی آدرس ایمیل قرار می‌دهیم. پس نگران این نباشید که اگه ایمیل‌های ایلولا را نخواستید باید چکار کنید. هر موقع حس کردید که نیازی به دریافت ایمیل ندارید، راحت بر روی لینک داخل ایمیل کلیک می‌کنید و تمام.

از اینکه همراه مایید ممنونیم. همراهی شما امید به ادامه را در ما زنده نگه می‌دارد.

اولین نفری باشید که نظر می‌گذارد

پاسخ دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد